Відомості про Інформаційно-консультаційні центри ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ» та операторів систем, з якими співпрацює ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ»

 

з/п

Постачальник/

Оператор системи

Адреса

Телефон

Графік роботи

Офіційний

веб-сайт

1

ТОВ «ВЕРАКС ЕНЕРДЖИ»

Україна, м.Київ, Голосіївський р-н, вул.Васильківська, буд.30

(044) 221-43-05

 

з 9-00 до 18-00 (у п'ятницю до 16-45)

обідня перерва з 13-00 до 13-45

вихідні – субота та неділя

verax.com.ua

2

АТ "Одесаобленерго"

65031, м. Одеса, вул. Миколи Боровського, буд.28"б"

(048) 705-90-90; (048) 705-25-00.

Пн-Чт: 8-00 - 17-00; Пт: 8-00 - 16-00; перерва: 12-00 - 13­00.

oblenerqo.odessa.ua

3

АК "Харківобленерго"

61037, м. Харків, вул. Плеханівська, буд.149

0-800-500-413; (057) 737-68-85; 15-04 (для стаціонарних телефонів).

(057) 740-11-19

Пн-Чт: 8-00 - 15-00; Пт: 8-00 - 14-00; перерва: 12-00 - 12-45.

oblenerqo.kharkov.ua

 Інформація щодо Інформаційно-консультаційних центрів Операторів систем та Постачальників електричної енергії споживачам розташована на офіційних сайтах відповідних Операторів систем та Постачальників електричної енергії, а також на сайті НКРЕКП

За вищенаведеними контактними даними споживачі можуть звертатися з повідомленнями про загрозу електробезпеці.

Послуги, що надаються Інформаційно-консультаційними центрами електропостачальника відповідають Положенню про Інформаційно-консультаційний  центр по роботі із споживачами  електричної енергії, затвердженому постановою НКРЕКП від 12.03.2009  №299.

Перелік основних послуг, що надаються ІКЦ електропостачальника:

-        Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та  нормативних  документів,  що  регулюють  відносини  в   галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.

-        Надання інформації та консультацій заявникам з  питань щодо   якості   електричної   енергії,  послуг,  пов'язаних  з  її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.

-        Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Компанією та заявниками.

-        Вжиття заходів щодо усунення структурними підрозділами Компанії недоліків при постачанні електричної енергії.

-        Організовує  прийом  заявників  та розгляд їх звернень відповідно до законодавства та цього Положення.